2011 m. sausio 25 d., antradienis

Vonios bombos

Šį savaitgalį tėvai svečiavosi pas seserį Šiauliuose. Ir nusprendžiau jai nusiųsti dovanų. Pagaminti vonios bombų.
Receptas mano buvo panašus kaip ir Lemurkos gaminamų vonios bombų.
Receptūra: 
12 šaukštų sodos
6 šaukštai citrinos rūgšties
6 šaukštai bulvių krakmolo
4,5 šaukštai makadamijos riešutų aliejaus (aliejų galime naudoti ir kitą pvz. alyvuogių)
60 lašų eterinio aliejaus (aš gaminau 2 partijas, tai dariau su greipfrutų ir arbatmedžio e.a.)
1,5 šaukštai kosmetinio molio ( jį dėjau spalvai suteikti)


Vonios bomboms gaminti neturėjau jokių specialių formelių. Teko suktis iš esamos padėties, tad perpjoviau plastmasinį eglutės žaisliuką, bet jo skersmuo mažas gal apie 4 cm (tai mažos vonios bombos puikiai tiks dukterėčiai, aš taip pagalvojau), o didesnė formelė buvo gal apie 6 cm skersmens, ją pirkau Norfoje, prie kasų supakuoti saldainiai su žaisliuku buvo. Pagal šį receptą man išėjo 4 didelės vonios bombos ir 2 mažos.
Tačiau taip ir nenupaveikslavau savo pagamintų gėrybių, bet va pora vonios bombų puselių buvau pasilikusi pažystamai dovanų padovanoti.

2 komentarai:

  1. Oj, tikra Dievo palaima - vonia su šiomis vonios bombomis. negaliu praleisti nė vienų maudymių vonioje be šio nuostabaus dalykėlio.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Man taip pat labai patinka jomis lepintis ;)

    AtsakytiPanaikinti