2011 m. sausio 26 d., trečiadienis

Pagaliau diplomuota

Pirmadieni pagaliau atsiėmiau savo ilgai besvajotą magistro diplomą. Turbūt magistrinį buvo sunkiau parašyti negu mokytis visus tuos 2,5 metus.
Valio man pačiai :)
O vakare uošvienė surengė mini šventę su cepelinais ir pyragais. Šventė atkeliavo pas mus į namus. Labai mėgstu šventes, o ypač kai susirenka visa artimoji giminė, bet šį kartą susirinkę buvo nevisi, kadangi ne visi gyvena tame pačiame mieste. O artimoji giminė mūsų laaaabai didelė, aš esu iš šeimos, kurioje yra penki asmenys ir mano vyras taip pat iš tokios didelės šeimos. Tai kai susirenkam visi į vieną krūvą su vaikais - namai ūžia nuo vaikų klegesio ir tokios didelės šventės mane veža. Tiesiog viduje būna taip gera ir šilta kai visi kartu.

3 komentarai:

  1. Dideliausi sveikinimai pagaliau'atvargus"!!!O tokie semos susitikimai ir man labai patinka

    AtsakytiPanaikinti
  2. Su pabaigtuvėm !!!
    Didelė šeima jėga! Mano uošvis 19 anūkų turi, tiek aštuoni jo vaikais prigamino:D Tai ten būna šentės, vaikai su šeimom, dar vienas kitas giminaitis iš šono ir jau pusė šimto už stalo :DDD

    AtsakytiPanaikinti
  3. Ačiū už sveikinimus. Egle įsivaizduoju kokios šventės pas jus, praktiškai kaskart susitikus didelės graikiškos vestuvės gaunasi ;)

    AtsakytiPanaikinti